Presentation av vår ordförande Marlene

Hej på er!

Såhär en tid efter årsmötet, där jag blev vald till klubbens nya ordförande är det ju hög tid för mig att presentera mig för er.

Jag heter Marlene Lindmark och är 38år gammal och bosatt i Vänersborg med min son Olle som fyller 8år i år.

Till vardags jobbar jag som platschef på Peab anläggning där jag och mina kollegor bygger fiber inom området väst.

Min historia i föreningen började tidigt 90-tal då jag började rida på ridskolan som 7åring. Jag red till strax innan tonåren då jag blev skötare på en häst och slutade därför på ridskolan. Min första egna häst (en ridtravare) började jag träna och tävla för föreningen som 16 åring.

Kortfattat så har hästar alltid varit en del av mitt liv och jag har både tränat och tävlat för klubben innan jag fick barn. Jag har sedan 7år tillbaka suttit i styrelsen för vår förening och innan det varit aktiv i våran tävlingskommitté i många år.

På fritiden är det fortfarande hästar som gäller och på kortet ser ni vår egna uppfödning Cava som blivit 6 år där tanken är att börja träna hoppning lite mer regelbundet och kanske komma ut och tävla lite så småningom.

Det här va lite kort om mig och med det önskar jag er en fin fredag i solen

Med vänlig hälsning, Marlene

Publicerad: 2023-04-21