Publicerad: 2023-12-09

Senast uppdaterad: 2024-01-18

Författare: Administratör Cavaletti 1

Gå med i ungdomsstyrelsen/arbetsgruppen

Ungdomsstyrelsen: I ungdomsstyrelsen kan du gå med från och med det året du fyller 12 år tills du har fyllt 26 år. Vi är ett glatt gäng som planerar och håller i aktiviteter under året för ridklubbens yngre medlemmar. En gång i månaden har vi styrelsmöte. Om man vill gå med i ungdomsstyrelsen gör man detta på vårat årsmöte. Mer information närmare årsmötet kommer att publiceras på våran instagram @vrfcavaletti närmare!

Arbetsgruppen: Arbetsgruppen har ingen åldergräns men man behöver ha lite hästvana så att man kan hjälpa till på aktiviteter! Man hjälper till på de aktiviteter som vi behöver lite extra hjälp på och är med på några av våra styrelsemöten! Om man är intresserad av att gå med i arbetsgruppen kan man göra detta när som helst under året. Skicka ett sms till Tyra Magneson (ordförande ungdomssektionen) 0702381016.

Cavalettis sommarresa